مهاجرت کاری به انگلیس ✔️ راهنمای کامل شرایط و هزینه مهاجرت کاری به انگلستان

مهاجرت کاری به انگلیس هدفی است که علاقه مندان زیادی در بسیاری از کشورهای دنیا دارد. نظام اقتصادی کارآمد انگلستان، این کشور را به مقصدی جذاب برای افرادی تبدیل کرده است که به دنبال پیشرفت شغلی و فعالیت در بازارهای بین المللی هستند. در این مقاله از موسسه مهاجرتی کارینا جنبه های مختلف مهاجرت کاری به انگلیس و به ویژه شرایط مهاجرت کاری به انگلستان را مطابق با جدیدترین تغییرات سال 2024 بررسی می کنیم.

مهاجرت کاری به انگلیس
مهاجرت کاری به انگلیس

شرایط مهاجرت کاری به انگلیس

مبحث شرایط مهاجرت کاری به انگلیس دارای ابعاد گوناگونی است. بازار کار در کشور انگلستان گسترده است و به دلیل فرصت های شغلی متنوعی که در آن وجود دارد در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان، جاب مارکت انگلیس پر رونق در نظر گرفته می شود. متقاضیان دریافت جاب آفر انگلیس و مهاجرت کاری به انگلستان می توانند با توجه به مهارت و تجربیات خود شغل های مختلفی را برعهده بگیرند. علوم کامپیوتر، فایننس و امور مالی، مشاغل مرتبط با کادر درمان تنها برخی از عناوین شغلی پردرآمد در بازار کار در انگلیس به ویژه برای ایرانیان هستند.

برای دریافت مشاوره تخصصی درباره شرایط مهاجرت کاری به انگلیس تنها کافی است با موسسه مهاجرتی کارینا تماس بگیرید.

حداقل درآمد در انگلستان در سال 2024

براساس آنچه در سایت رسمی دولت انگلستان در مورد مهاجرت کاری اعلام شده است در سال 2024 حداقل درآمد در انگلستان که به عنوان (Minimum wage rates for 2024) به صورت زیر خواهد بود:

حداقل دستمزد مهاجرت کاری به انگلیس
حداقل دستمزد مهاجرت کاری به انگلیس

 

مهاجرت کاری پرستاران به انگلیس

مهاجرت کاری پرستاران به انگلیس و فعالیت در سیستم NHS یکی از شیوه های محبوب برای مهاجرت کاری به انگلیس است. به دلیل آن که مباحث مربوط به پرستاری در انگلیس از سوالات پرتکراری هستند که کارشناسان دپارتمان مهاجرت کاری به انگلیس کارینا به آن پاسخ می دهند در راستای افزایش میزان رضایتمندی شما مخاطبین گرامی در  مطلب زیر به صورت کامل تمام موضوعات مهم مربوط به مهاجرت کاری پرستاران به انگلیس مثل معادل سازی مدرک، آزمون ها به طور کامل و به همراه جزییات ارایه شده است.

اگر به موضوع مهاجرت کاری پرستاران به انگلیس و جزییات آزمون های CBT و OSCE علاقه مند هستید، مطالعه مطلب «پرستاری در انگلیس ✔️ درامد و شرح وظایف، شرایط و هزینه تحصیل پرستاری در انگلستان» خالی از لطف نیست.

 

نمره آیلتس برای مهاجرت کاری به انگلستان

برای مهاجرت کاری به انگلستان و دریافت ویزای Skilled Worker متقاضی باید اثبات کند که در چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و فهمیدن زبان انگلیسی دارای حداقل سطح B1 است. این سطح معادل نمره 4.0 آیلتس به صورت اورال است.

نمره آیلتس برای مهاجرت کاری به انگلستان
نمره آیلتس برای مهاجرت کاری به انگلستان

 

مهاجرت کاری ماما به انگلیس

برای فعالیت به عنوان به یک ماما (Midwife) در انگبیس، باید در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس یا مدرک کارآموزی مامایی تحصیل کنید. از شرح وظابف یک ماما در انگلستان مشاوره، مراقبت و حمایت قبل از زایمان و اوایل پس از زایمان برای زنان است. ماما همچنین در طول زایمان به خانم ها کمک می کند. وظایف ماما پس از مهاجرت کاری ماما به انگلیس به صورت زیر است:

  • نظارت و معاینه زنان در طول بارداری و پس از آن
  • ارایه آموزش های بهداشتی
  • مشاوره والدین
  • توسعه برنامه های مراقبت فردی

متوسط حقوق ماما در انگلیس چقدر است؟

متوسط حقوق یک ماما در انگلستان 41079 پوند در سال است.

اگر به موضوع مهاجرت کاری کادر درمان به انگلیس و جزییات مربوط به آن علاقه مند هستید، مطالعه مطلب «کادر درمان در انگلیس ✔️ درآمد و شرح وظایف، شرایط و هزینه تحصیل کادر درمانی در انگلستان» خالی از لطف نیست.

 

هزینه مهاجرت کاری به انگلیس

هنگامی که برای ویزای کاری انگلیس یا Skilled Worker درخواست خود را ثبت می کنید نیاز است که موارد زیر را به عنوان هزینه مهاجرت کاری به انگلیس در نظر بگیرید.

  • هزینه ثبت درخواست (application fee): این هزینه متناسب با شرایط متقاضی مهاجرت کاری به انگلیس از 719 پوند تا 1500 پوند متغیر است.
  • هزینه مراقبت های بهداشتی (healthcare surcharge): این مبلغ برای درخواست های مرتبط با مهاجرت کاری به انگلیس اغلب 1035 پوند در سال است.
  • دارا بودن هزینه های اولیه ورود به بریتانیا: در بیشتر موارد باید حداقل 1270 پوند در دسترس داشته باشید.

نکته:

اگر شغل درخواستی شما در لیست مشاغل shortage occupation list باشد، هزینه درخواست ویزا کمتر خواهد بود. هنگام ثبت درخواست به شما گفته می شود که چقدر باید پرداخت کنید.

مثال:

به عنوان مثال، شما برای 2 سال از ایران برای مهاجرت کاری به انگلیس با ویزای Skilled Worker درخواست می دهید. شغل شما در مشاغل shortage occupation list نیست، بنابراین هزینه ویزای شما 719 پوند به اضافه 1035 پوند برای بیمه سالیانه به میزان سال های اقامت شما است. در این مثال هنگام درخواست ویزا در مجموع مبلغ 2789 پوند پرداخت خواهید کرد. اگر کارفرمای شما نتواند این هزینه ها را پوشش دهد، نیاز است که ثابت کنید مبلغ 1270 پوند برای حمایت از خود در بریتانیا در دسترس دارید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا