مهاجرت کاری به هلند✔️ راهنمای کامل شرایط و هزینه مهاجرت کاری به هلند

مهاجرت کاری به هلند، به عنوان یکی از کشورهای مهم عضو اتحادیه اروپا، یک هدف کاری برای بسیاری از افراد در کشورهای مختلف دنیا است. ویژگی هایی مانند سطح بالای امید به زندگی، آب و هوای مطلوب و فرصت های کاری با میانگین حقوق بالا باعث شده اند که مهاجرت کاری به هلند علاقه مندان زیادی داشته باشد. در این مقاله از موسسه مهاجرتی کارینا به جنبه های مختلف مهاجرت کاری به هلند بر اساس آخرین به روز رسانی های سال 2024 و به ویژه شرایط مهاجرت کاری به هلند برای ایرانیان می پردازیم.

مهاجرت کاری به هلند
مهاجرت کاری به هلند

راحت ترین راه مهاجرت کاری به هلند

براساس قوانین مهاجرت کاری به هلند، اتباع کشورهای خارجی (غیر از هلند) و شهروندان سایر کشورها برای استخدام شدن باید مجوز کار در هلند و ویزای اقامت این کشور را دریافت نمایند. راحت ترین راه مهاجرت کاری به هلند براساس ملیت متقاضی، ماهیت پیشنهاد شغل انتخاب شده و همچنین مدت اقامت در نظر گرفته شده می تواند متفاوت باشد. با توجه به آنچه گفته شد تسلط وکیل و موسسه مهاجرتی انتخاب شده بر جدیدترین قوانین مهاجرت کاری به هلند برای ایرانیان بسیار مهم است.

ویزای مهاجرت کاری به هلند برای ایرانیان

از جمله اسامی که ممکن است در فرآیند ویزای مهاجرت کاری به هلند برای ایرانیان با آن ها مواجه شوید عبارتند از:

  • UWV به معنی Netherlands Employees Insurance Agency
  • IND به معنی Immigration and Naturalisation Service

اگر تصمیم IND درباره ویزای مهاجرت کاری به هلند برای ایرانیان درخواست شده مثبت باشد، می توانید mvv را از سفارت هلند یا کنسولگری این کشور دریافت کنید. پس از آن می توانید ظرف 90 روز به هلند سفر کنید. چنانچه به mvv نیاز ندارید، می توانید بلافاصله به هلند سفر کنید. اداره تابعیت و مهاجرت هلند (Immigration and Naturalisation Service) که به اختصار IND نامیده می شود به کارفرمای شما می گوید کجا و چه زمانی می توانید اجازه اقامت خود را دریافت کنید.

پس از ورود به هلند، باید ظرف 2 هفته به IND گزارش دهید تا بتوانید اجازه اقامت خود را دریافت کنید. در صورت لزوم، باید آزمایش سل یا Tuberculin Skin Testing که به اختصار TB نامیده می شود را توسط سرویس بهداشتی مدنظر انجام دهید. پس از آن باید ظرف 4 ماه تحت پوشش بیمه مراقبت های بهداشتی (Municipal Health Service) قرار بگیرید.

در صورت تمایل می توانید فایل مربوط به مهاجرت کاری به هلند برای ایرانیان را از لینک زیر مشاهده نمایید.

Coming to work in the Netherlands

هزینه مهاجرت کاری به هلند

هزینه مهاجرت کاری به هلند براساس نوع پرونده متفاضی از 228 تا 380 یورو متغیر است. مبلغی که برای ثبت درخواست mvv و اجازه اقامت پرداخت می شود به عنوان یکی از موارد لیست هزینه مهاجرت کاری به هلند در نظر گرفته می شود. این هزینه ها به کارمزدهای ثبت اپلیکیشن فرم ویزای کاری هلند هستند که باید در زمان ارسال درخواست پرداخت شود. اگر این بخش از هزینه مهاجرت کاری به هلند پرداخت نشود، IND به درخواست شما رسیدگی نمی کند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت رد شدن درخواست مهاجرت کاری به هلند، هزینه پرداخت شده مسترد نخواهد شد.

جزییات مربوط به هزینه مهاجرت کاری به هلند در لینک زیر ارایه شده است:

Fees: costs of an application

هزینه مهاجرت کاری به هلند
هزینه مهاجرت کاری به هلند

مدارک لازم برای مهاجرت کاری به هلند

  1. پاسپورت معتبر
  2. نداشتن سوء سابقه
  3. بیمه سلامت در هلند
  4. تست TB یا آزمایش پوستی سل در صورت نیاز
  5. مدارک مربوط به سوابق کاری و تحصیلی
  6. قرارداد کاری با کارفرمای هلندی

مشاغل مورد نیاز مهاجرت کاری به هلند

در ادامه برخی از مشاغل مورد نیاز مهاجرت کاری به هلند معرفی می شوند:

  1. خلبانی
  2. پزشک با تخصص جراح مغز و اعصاب
  3. پزشک با تخصص پوست
  4. وکیل شرکت ها و موسسه ها تجاری
  5. حسابدار
  6. وکیل

مهاجرت کاری به هلند برای مزارع گل هلند

مهاجرت کاری به هلند برای مزارع گل هلند یک تجربه منحصر به فرد است. کشور هلند در سطح جهانی به دلیل مزارع گسترده گل بسیار شناخته شده است. برخی از افرادی که پس از مهاجرت کاری به هلند برای مزارع گل هلند در این زمینه مشغول می شوند این فرصت را دارند که در میان مزارع رنگارنگ گل های لاله، رز و دیگر شکوفه های زیبا کار کنند و تجربه عملی در کشت، برداشت و بسته بندی را به دست بیاورند. محیط کار مزارع گل هلند محیطی مشارکتی و پویا است. علاوه بر این، مهاجرت کاری به هلند برای مزارع گل هلند درک عمیقی از زیبایی طبیعت و رضایت از مشارکت در بازار جهانی گل را فراهم می کند.

کار در مزارع گل هلند

 

پرسش های رایج درباره مهاجرت کاری به هلند

هزینه ثبت اپلیکیشن فرم مهاجرت کاری به هلند چقدر است؟

در حال حاضر و در سال 2024، مبلغ اعلام شده برای ویزای مهاجرت کاری به هلند از € 228,00 تا € 380,00 متغیر است.

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا